يکشنبه ۲۷ آبان
منظره مطلوب شعری از هدیه قادری( مهتاب)
از دفتر دل واژه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۵۹ شماره ثبت ۹۵۲۲۰
بازدید : ۲۴۳ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر هدیه قادری( مهتاب)
آخرین اشعار ناب هدیه قادری( مهتاب)
|
خنده ام حاکی از آنست که حالم خوب است
عذر میخواهم اگر چشمِ دلم مرطوب است
چه کسی گفته که سخت است فراموش شدن
در من از حافظه ها محو شدن، مطلوب است
دردِ من فاصله ها نیست ولی میدانم
دوری ام باعث ِدیوانگیِ محبوب است
مَوجَم و راحتِ من عاملِ مرگم باشد
شاید اینست که حالم همه جا آشوب است
از خلایق گله ای نیست اگر غمگینم
چه بسا قلبِ من از جایِ دگر مصلوب است
میسپارم به خدا این خودِ مجنونم را
فقط او در نظرم منظره ای مطلوب است...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد استکی بزرگوار سپاسگزارم برقرار باشید | |
|
درودها بر شما جناب کیمیائی بزرگوار سپاسگزارم از حسن نظرتان سایتون مستدام سبز باشید و برقرار | |
|
درود بر شما جناب بهادرانی محترم متشکرم از حضور گرمتان لطفتان مانا | |
|
درودها بر شما متشکرم بزرگوار نگاه شما زیباست سپاس از تبریک | |
|
درود و عرض ادب متشکرم از نگاه پرمهرتان | |
|
متشکرم بزرگوار مهرتان مانا | |
|
درود و سپاس بیکران | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانو
میلاد حضرت ام ابیها
فاطمه زهرا
مبارک باد