شنبه ۳ آذر
چرا؟ شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر یاس نوع شعر ترکیبی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۰۲:۲۳ شماره ثبت ۹۵۱۱۶
بازدید : ۴۱۸ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
" چرا ؟ "
.
عشقم از روی هوا بود؟ تو بگو/
.
کین جفا با من روا بود؟ تو بگو/
.
راهم از راهَت جدا بود؟ تو بگو/
.
اشتباهم در کجا بود؟ توبگو/
.
بگو چرا؟//
.
سروش
حبیب رضائی رازلیقی
پ ـ ن
قالب شعر سروش ترکیبی از کلاسیک و شعرنو میباشد
که دوسه سالی هست در بین بعضی از شعرا مرسوم شده
شبیه به رباعی هست اما باتغییرات
که در مصرع پایانی مصرع کوتاهی به صورت سپید نوشته میشود
و مصرع آخر کلاسیک در معنی شُک برانگیز است و کوبشی میباشد
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خدمت استاد ممنونم از حضور | |
|
سلام و درود خدمت شما بزرگوار سپاسگذارم از حضور | |
|
سلام درود خدمت شما شهنی عزیز سپاس از حضور موید باشید | |
|
سلام خدمت شما بزرگوار استاد بانو آهنگران سپاس از حمایت شما برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست