جمعه ۲ آذر
خاکستر دل شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۷:۴۶ شماره ثبت ۹۵۰۵۶
بازدید : ۲۸۱ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
بروید گل از بوی خاکستر دل
غزلخانه سازند بر بستر دل
ازاین فصل داغی که در سینه دارم
زمستان عقیم است درکشور دل
بسوزند اگرهستی ام را حسودان
محبت مقیم است در باور دل
نیفتد ز رونق غزل های عاشق
بهار آفرین است شعر تر دل
شکستند و نشکست آینه ی ما
صفا جاودانی است در دفتر دل
به آوای صبح غریبانه سوگند
بچرخند صد قوم در محوردل
ازاین نقش نقاش و خط چلیپا
هزاران فرنگ است درجوهردل
نهالی اگرپیر شد گل جوانست
به روز است برگ و بر دلبر دل
نمی افتم ازهستی و رقص مستی
ز موجی که جاریست در ساغر دل
|
نقدها و نظرات
|
زنده و سربلند باشی عزیز دوست نواز | |
|
سپاسگزارم از محبت بی بدیل شما بزرگوار زنده باشی | |
|
سپاسگزارم بانوی بزرگوار واژه ها واژه هایت گیرا به روز باد | |
|
بینهایت سپاس سر بلند باشی عزیز | |
|
زنده باشی و سر بلند بزرگوار | |
|
متشکرم از حسن حضور شما | |
|
بر قرار و بر مدار باشی بزرگوار متشکرم | |
|
سپاسگزارم زنده باشی | |
|
بینهایت سپاسگزار محبت شمه هستم جناب انصاری عزیز | |
|
متشکرم از حسن حضور شما بزرگوار | |
|
با سلام تا همیشه بهروز و به روز و پیروز باشی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خوشحالم که در سلامت هستید