پنجشنبه ۱ آذر
مسئله ها شعری از علی معصومی
از دفتر غزل واره ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ شماره ثبت ۹۵۰۴۲
بازدید : ۲۱۵ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب علی معصومی
|
مسئله ها
پی بردی اگر بال و پر چلچله ها را
چون ابر بهاری همه ی فاصله ها را
پابند غم و حسرت و اندوه جهانی
تا وا نکنی از سر خود سلسله ها را
پژواک رهای تو مگر بگسلد از هم
امواج فروخفته بی حوصله ها را
سرمایه امروز تو آرامش فرداست
طَر°فی نَبَری بهتر از آن مشغله ها را
عمر گذران می رود و کس نشمارد
در فرصت کوتاه زمان قافله ها را
هرگز نبری راه به سر منزل مقصود
تا پا ننهی یک به یک از مرحله ها را
ای داده به تاراج فلک عمر گران کو!
نجوای چه داری غزل مسئله ها را؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود