ماه مغرور من بگو راسته
میمیرن ادما میشن ستاره
ستاره ی ناز رویایی من
چشمک نزن به دل احساسی من
همه میدونن من عاشق آسمونم
بغل کردن گل ها توی بیابونم
من یه دختر احساسی و رویایی ام
عاشق طرح ابرا توی دست باد شیطونم
من هنوزم خاکو بو میکنم
با درختای محل و خیابوون دوستی میکنم
من طرح چشم گربه ها رو دوس دارم
با نگاه مظلوم توله سگا گریه میکنم
وقتی یه بارون می باره
چشامو میبندم و راه میرم
من هنوزم سرمو بالا میگیرم
از آسمون بارون میچشم
وقتی کنار دریا میرم
خیره به آخر دریا میشم
هنوزم میگم بابام اونجاس
دست میزنم به دل دریای آبی
آرزوهامو میگم ببره واسه پری دریایی
من همونم دختر نازک نارنجی
موهای لخت و گلای رنگی رنگی
هنوزم با پروانه ها میخندم
با دسته پرنده ها میرم به دل ابرا
ماه آسمون از دست من کلافست
طرحش تو چشام بسته نقش
من کفش رویایی قشنگی دارم
لباسایی که هیچکس نپوشیده دارم
خونه ی من از جنس حور و پریه
در و دیواری نداره همش از جنس آسمونه
گلای رنگی زیادی داره
کافیه چشاتو ببندی
یه عالمه موسیقی قشنگ داری
یه نفر داره داد میزنه توو گوشم
آدمای خوبی کنارمن..
آدمای خوبی کنارتن..
سبک حیدرزاده ای