يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر صدیقه شیخ نظامی نایینی شیدا
آخرین اشعار ناب صدیقه شیخ نظامی نایینی شیدا
|
"طعم سادگی"
طعم سادگی چه شیرین است
بگذار بگویند فلانی هیچ نمی داند
شاید آن وقت دیگر بتوانی نفست را راحت بکشی
اینجا دانایی جرمی است نا بخشودنی که جزایی سنگین دارد
اگر بخواهی خودت باشی در این دیار بی امان هستی
کینه وحسد از در ودیوار بر سرت می ریزد
اینجا سرزمینی است که قساوت در آن خیمه زده است
موجب دلزدگی بسیار است
اما تو تلاشت این باشد
از خدا باز نمانی هرگز
30/11 ظهر مورخ 27/3/87
|
نقدها و نظرات
|
با عرض سلام ووقت بخیر حضور شریف استاد استکی بزرگوار بینهایت از لطف والتفاتتان سپاسگزارم | |
|
برادر گرانقدر وادیب فرزانه با سلام وآرزوی سلامتی برایتان از لطف حضرتعالی ممنونم خدا کند که بدانیم اینکه خودمان باشیم چقدر زیباست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود