پنجشنبه ۸ آذر
معشوقه ی پنهان شعری از حسین جهانبخش
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ۲۲:۴۱ شماره ثبت ۹۴۶۸۵
بازدید : ۲۱۸ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب حسین جهانبخش
|
نام او ..... بود
نفسش درمان بود
او که چشمش بسته
قفسی بر جان بود
ای تو مرجانه ی دل
ای تو فرجام به عشق
می شود انديشه ات، به دلم گیر کند!؟
یا که بر این عاشق، نگهی سیر کند!؟
من که میدانم تو
هر دمی میگردی
که بدانی نامت
جای خالی را تو
پر کنی با یادت
یا که از قافیهها
تو بخوانی ذهنم
ای تمامم با تو
ای صعودم تا تو
میشود ماه شوی، مَثَلی زیبا از هر آدم!؟
میشود راه شوی، راه خوشبختی ما در عالم!؟
رخ نما ای دلربا
رخ نما ای مو سیاه
میشوم باد صبا، مست و خرم
در درون خرمن موهایت
خوش خبر خواهم شد
خبر از شکفتن شکوفه ی خوشبختی
میبرم یک خبر از شمع فروزان دوچشمت
به آتشکده ی زرتشتي
میبرم یک خبر از عطر نفس هایت
اردی بهشت، کاشان، گلابِ جوشان
خبر از لمس وجودت، باشد
نزد خویشم، بی شک، تا ابدیت
و چه میداند او
نفسش درمان بود
بشمار، نقطه ها را
تا بدانی
نام او ..... بود
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما خیلی ممنون از خوشامد گوییتون پاینده باشید | |
|
درود بر شما خیلی ممنون از شما، لطف دارید | |
|
درود بیکران بر شما سپاسگزارم بهمچنین جناب شهنی | |
|
درود بر شما بسیار سپاسگزارم بابت بداهه ی زیباتون خوش قلب و بزرگوار هستید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید