پنجشنبه ۸ آذر
قاری عشق شعری از حسین جهانبخش
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۲۳:۰۴ شماره ثبت ۱۰۸۳۳۴
بازدید : ۱۸۲ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب حسین جهانبخش
|
ای هم نفس
وانگه به بادی خیال
این چهره ی معصوم تو
سردی قلبم را ربود
جان مرا بار دگر
پرواز داده است از قفس
در این هوای سردِ دل
در انزوای بی کسی
یک معجزه رخ داده است
وقتی که در یادم تویی
لمس نگاه گرم تو
انگار گرمم میکند
از او، خدای خویشتن
یک معجزه خواستم ولی
تنها نسیبم یاد تو؛
در یاد من تنها تویی
حس میکنم فردا تویی
دنیا و دین من تویی
دردم تویی، درمان تویی
قاریِ دَم را، بشناس
در بازدم، یادم بکن
این سوره را پایان تو باش
این وعده را جانان تو باش
قولی که دادم، در کنون
خواهم گذشت، از این جنون
این معجزه را جان بده
با چشم دل، لب را گشا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است