يکشنبه ۴ آذر
طاووس (سورئال) شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ۰۰:۲۴ شماره ثبت ۹۴۶۵۸
بازدید : ۱۳۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
طاووس (سورئال)
می خرامید خوش
همیشه چون طاووس
همیشه انگار
در رؤیای آن دنیا بود
مثل من نبود
درونِ یک کابوس
مثل من زنگوله ی
بزبزقندی را نمی دید
مثالِ یک ناقوس در کابوس
همیشه درلحظه ی جاری
زندگی میکرد او
مثل من نبود
پرسه زن به ایام قدیم
عصر بابا وزوزک و،
دقیانوس و کی کاووس
روزی رفته بودیم مشهد زیارت
ما بودیم و،
صحن قشنگ امام رئوف و،
مراسم قشنگِ پابوس
بی دغدغه و آزاد از هفت دنیا
بی حضورِ حتی یک سالوس
بی حضور حتی یک فضول و،
یک جاسوس
وقتِ برگشتن سری زدیم به ،
چالوس
ما بودیم و دریایی شبانه و،
یک عدد فانوس
این رهایی برایِمان شد ازآن به بعد
یک قاموس
اما شلیک دوگوله
همه عیش مان را کور کرد
هردو مُردیم به شلیک آن بی
بگذریم
درسرای دیگر هم
ما بازهم با همیم
با افتخار، انگار تا به همیشه
بازهم خرامیدن و،
رؤیا و،
هزار رنگِ قشنگ
همه چیز، بی نهایت قشنگ تر از،
ریزه کاری های یک طاووس
بهمن بیدقی 99/10/17
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ارادت استاد بزرگوار سپاس از لطف بیکرانتان درپناه حق | |
|
باسلام وعرض ارادت استاد بزرگوار سپاس از لطف بیکرانتان سلامت باشید درپناه حق | |
|
باسلام وعرض ارادت آقای شهنی بزرگوار سپاس از لطف بیکرانتان درپناه حق | |
|
باسلام وعرض ارادت آقای کیمیایی بزرگوار سپاس از لطف بیکرانتان درپناه حق | |
|
باسلام وعرض ارادت استاد بزرگوار سپاس از لطف بیکرانتان سلامت باشید درپناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
صبور باشید
دستمریزاد