يکشنبه ۴ آذر
ذهنِ هوایی شده شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۵۱ شماره ثبت ۹۴۴۲۰
بازدید : ۱۳۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
ذهنِ هوایی شده
دل من و ، هوای نور
روح من و ، این یارِ جور
هوای یک اسارتی
داخلِ تورَت میکند
دل من و ، هوای حور
قلب من و ، اینهمه شور
هوای یک عمارتی
داخلِ نورت میکند
ازاینهمه ، زندگیِ خوب
دگر، چه میخواهم خدا !
چشمم به جاده است خدا
دلم هرلحظه ای هوس
بهرِ عبورت میکند
دراینهمه شبِ سیاه
خوابی به چشمانم که نیست
این دو چشمانِ منست
دونه دونه لحظه ها
همچو دونه های تسبیح ،
حولِ این نخِ زمان
تک به تک اش رد میکند و،
نظر
بهرِ فروغ ات میکند
ذهنِ هوایی شده ام
سالهاست که اینهمه ثانیه ها
شمرده است و بدونِ فاصله
لحظه های با تو بودنو
پاس میدارد و ارج
یکریز مرورت میکند
بهمن بیدقی 99/10/22
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض احترام استاد بزرگوار ممنونم از لطفتان با آرزوی تندرستی | |
|
باسلام وعرض احترام استاد بزرگوار ممنونم از لطف دریایی تان باآرزوی سلامت و کامرانی درپناه خدا | |
|
باسلام وعرض ارادت بزرگوار سپاسگزارم از لطف بیکرانتان سلامت باشید | |
|
باسلام وعرض ارادت بزرگوار سپاسگزارم از لطف بیکرانتان سلامت باشید | |
|
اسلام وعرض احترام استاد بزرگوار ممنونم از لطف دریایی تان باآرزوی سلامت و کامرانی درپناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عارفانه و زیبا بود