يکشنبه ۴ آذر
مجموعه هاشور در هاشور #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی) ٠۱ شعری از سعید فلاحی
از دفتر عشق پایکوبی میکند! نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ۰۲:۵۴ شماره ثبت ۹۴۲۶۲
بازدید : ۱۹۸ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
- معبد:
میمیرند
در من
تمام بولهوسیهای جهان
من راهبهٔ راه توام
راهی معبد آغوش تو
آنجا که آخرین عبادتگاه جهان است.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- مرهم بوسههایت:
این روزها
لگدمال شدهاند
زیر پای اشک،
گونههایم
مرهم بوسههایت را میطلبد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
- زندانی:
چه توفیری دارد
برای زندانی
رنگ لباسش سفید باشد
یا سرخ
همین کافیاست
که بدانی
روزگارش سیاهاست.
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_کوتاه
#هاشور_در_هاشور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه هایتان همیشه زیبا هستند