يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا حسن شاهی
آخرین اشعار ناب علیرضا حسن شاهی
|
منم مثل هر آیینه به دنبال نگاه امشب
چه زیبا می شود در آینه، سیمای ماه امشب
شب و باران و دلتنگی همه همدست تو بودند
ولی آورده این بار آسمان بر من پناه امشب
همآغوشم میان کوچه ها با عطر بی تابی
شمیم کوچه آورده خبرهای پگاه امشب
برایم عاشقی حال و هوای تازه ای دارد
نمی فهمد کسی حال مرا جز اشک و آه امشب
تو بالایی و من زندانی افسون یوسف ها
بیا بالا بکش من را از این جادوی چاه امشب
نمی بینم پریشانی گیسوی نگارم را
که ابر است و نهاده ماه من بر سر کلاه امشب
نفس با زخمی جانم هوای آشتی دارد
دری بازست و آری خانه ام شد روبراه امشب
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب جناب استکی عزیز محبت شماست ممنونم | |
|
عرض ادب جناب غرب عزیز خیلی لطف دارید. ممنون بزرگوار | |
|
سلام سرکار خانم آهنگران زیبایی در حضور شماست ممنونم | |
|
سلام و عرض ادب جناب انصاری عزیز محبت دارید بزرگوار ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیبا بود