شنبه ۳ آذر
بی تو شعری از احمدرضا کاظمی
از دفتر غزلنامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۴۴ شماره ثبت ۹۴۱۶۱
بازدید : ۷۴۴ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب احمدرضا کاظمی
|
بی تو این چتر و من و نم نم باران، چه کنم؟
بی تو با خاطره خیس خیابان چه کنم؟
بعد تو این همه باران و دل تنگ، چه سود!
بی تو با این همه دلتنگی باران چه کنم؟
رفتنت سخت ترین حادثه ی عمر، ولی...
بی تو با سخت تر از حادثه ی جان چه کنم؟
مثل برگی که به جا مانده به یک شاخه خشک
بی تو با طعنه هر ضربه ی طوفان چه کنم؟
بودنت گرمی دستان مرا درمان بود
بی تو با دلهره ی سرد زمستان چه کنم؟
تا تو رفتی همه اوزان غزل ریخت به هم
بی تو با دغدغه ی حس پریشان چه کنم؟
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما دوست گرامی ممنون بابت لطف شما زیبایی در نگاه و خواندن شما است | |
|
سلام و درود جناب ابراهیمیان ممنونم بابت نظر لطف شما زیبا خواندید بزرگوار | |
|
درود ممنونم لطف دارید شما | |
|
سلام و درود ممنونم سرکارخانم نامداری زیبا خواندید گرامی | |
|
سلام ودرود دوست شاعر ممنونم بابت نظر لطف شما شادمانیتان آرزوست | |
|
سلام ودرود دوست شاعر ممنونم بابت نظر لطف شما شادمانیتان آرزوست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و ناب بود
دستمریزاد