چهارشنبه ۱۶ آبان
غمین شعری از رضا درویشی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۳۹ شماره ثبت ۹۳۹۰۰
بازدید : ۲۳۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر رضا درویشی(درویش)
آخرین اشعار ناب رضا درویشی(درویش)
|
غمین
عجب داد ای فلک زمانه ببین
اختر وجودم سوزاند تابش مهین
بوستانم آتش کشیدند بماندم تنها گلی
ط نیز بیا و تنها گلم بچین
که هستی دلربایی کنی از من درویش
گو بینم اهل اسمانی یا اهل زمین
بارها بار بگفتم ط یار شیرینم
سمین ام به سخن ای یار شیرین
ارزش و بها و ثروت چه بود
ثروت و مالم ط ای یار ثمین
زمانه عجب شده شگفتم یارا
عشق بگیرد بر عاشقان کمین
چشم پوشاندی که نبینی دل من
بنگر و بیا و ببین عشق مبین
همه دل شاد باشید و خرم و خوش
ندای فلک : بیچاره درویش غمین
(درویش)
|
|
نقدها و نظرات
|
بله بله بازنگری لازم دارد بسیار مفهومش را دوست میدارم اما درست میفرمایید بازنگری میخواهد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود
به بازنگری احتیاج ندارد؟