يکشنبه ۴ آذر
نَه شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ۰۷:۲۵ شماره ثبت ۹۳۸۷۷
بازدید : ۱۷۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
نَه
ترا می بخشم اِی ظلمی که روحم را دریدی
ولی خود را ... نه
ترا می بخشم اِی کاردی که جسمم را دریدی
ولی خود را ... نه
من ز ظلمِ ظالم و چاقوی قاتل
بسی ظالم ترم جانا
چون آنها وقتِ ظلم کردن ،
نگاهشان به من بود اما
وقتِ رونمودنِ دنیای فانی
نگاه من به زیبای خودم ، تو
یک لحظه ... نه
چگونه من توانستم
قدرِ لحظه ای حتی
نگاه از تو
" شیرینِ خودم "
بردارم
چگونه میتوانم خود را بر این ،
گناهانِ کبیره
( ندیدن ها و بس بی چشم و رویی )
ببخشم ؟
مگر دنیا ،
از زیبایی ات زیباتر بود ؟
" تو که می بخشی چون بخشنده ای "
اما ، منِ گناه پیشه ،
تا ابد الدهرم ... نه
بهمن بیدقی 99/10/7
|
نقدها و نظرات
|
باسلام وعرض ارادت استاد بزرگوار خیلی ممنونم از نظر پر مهرتان روزگارتان همیشه درخشان | |
|
باسلام وعرض ارادت استاد بزرگوار خیلی ممنونم از نظر پر مهرتان روزگارتان همیشه درخشان | |
|
باسلام وعرض ارادت استاد بزرگوار خیلی ممنونم از نظر پر مهرتان روزگارتان همیشه درخشان | |
|
باسلام وعرض ارادت بزرگوار هزاران سپاس از دریای لطفتان همیشه سلامت باشید و مسرور | |
|
باسلام وعرض ارادت بزرگوار هزاران سپاس از دریای لطفتان همیشه سلامت باشید و مسرور | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و عارفانه بود
دستمریزاد