جمعه ۲ آذر
فلسفه شعری از مهدی فروزنده
از دفتر ذهن یک انسان نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۱۳ شماره ثبت ۹۳۷۴۱
بازدید : ۳۳۲ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی فروزنده
|
تمام روز ها
روز تنهایی ست
به اندیشدن در خلوتگاه خود
آرام و آرام تا انفجار واژگان
قلب آکنده به مِهر
دلت به تپش افتد
خبر از کوچکی خود دانی
بیدار شوی در بلوغ فکری
مثه کودکی در جسم بزرگ
قوی اما آرام
شاگردی میکنیم در عشق
عاشقی میکنیم در فلسفه
در ها باز می شود
شمع ها روشن
بیاموز این پند شاگرد کوچک را
به اندیشدن در فلسفه را
مهدی فروزنده
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد گرامی 🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم بانوی محترم 🌹🙏🙏 | |
|
درود و سپاس استاد گرامی 🙏🌹🌹🌹 | |
|
سپاسگزارم بانوی گرامی 🙏🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی است
موفق باشید