جمعه ۲۵ آبان
آماندی شعری از حبیب حسن نژاد
از دفتر شطرنج نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ۲۱:۵۷ شماره ثبت ۹۳۷۱۹
بازدید : ۴۵۱ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب حبیب حسن نژاد
|
آماندی، دونیا سالیر دوزلری بوروقلارا، ها!
قاتار- قاتار آپاریر یۏللاری قۏروقلارا، ها!
...
زامان ده ییشدی، گونش آندیمیز دئییل، چۏخدان
بولاشمیشیق گئجه - گوندوز قارانقــولوقـلارا، ها!
دؤشونده گوللـه گول آچدی قاف اوسته سیمورغون
یئتیردی ذیروه لی داغلار قؤزو یۏلوقلارا، ها!
کؤر اوغلولار هانی؟ افسانه اولدولار ؛ دونیا -
"قیراتـ" ــلار اووسارینی باغلادی قۏدوقلارا، ها!
یاوان سؤزون، یالان ایلیغیم لاریندا آختارما
دنیز- دنیز گونش؛ آلدانما شؤرتولوقلارا، ها!
…
منه قیش اۏلما گؤزل، منده یۏخ دؤزوم، بیلیسن
اؤپوشلرین منی قیزدیرماسا، سۏیوقلارا، ها!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.