(شب دیدار)
شب دیدار ما در باغ و گلشن
زدم یک بوسه بر پیشانی تو
چراغی میدرخشید لای شاخسار
چه شیرین بود لب عنابی تو!
**************************************************
(آهو صفت)
با آن آهو صفت چشمان خوشرنگ
زدی چشمک به شکل یک ستاره
به هر کس گفته ام باور نمی کرد
که ماه چشمک زند هر شب دوباره!
**************************************************
ابوالفضل احمدی - اردکان
1399/10/2
درود بر همه ادب دوستان گرامی🌹
این سبک شعر را به طور اتفاقی ساختم
بدین صورت که گاهی در حین گفتن دو بیتی ها
دو کلمه بسیار هم قافیه می شدند و گاه کلمه سوم پیدا نمی شد
بنابراین تصمیم بر آن شد که مصرع های دوم و چهارم هم قافیه باشند🍁🌺
اسم مجموعه را (دوتایی ها) گذاشتم
چون اشعار به صورت دوتایی (دوتا دو بیت) در هر صفحه مطلب جای دارد
و همچنین هر دو بیت ، دو قافیه دارند.
البته
مضمون اکثر (دوتایی ها) به عشق و صمیمیت دو نفر می پردازد....
اگر دوستان نقد و پیشنهادی دارند دوست دارم بشنوم
(کمی مبتدی ام اگر سبک بنده اسمی داره بفرمایید...)
امیدوارم لذّت برده باشید👌
دلنوشته بسیار زیبا و جالب بودند