يکشنبه ۴ آذر
آشیانه شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰ شماره ثبت ۹۳۴۷۶
بازدید : ۱۲۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
آشیانه
دهانِ پُرنیازش ،
باز بود در آشیانه
بازهم مادرصفا میداد و امنیت ،
به خانه با حضورش
نوایش مادرانه ،
چقدر بهرِ خدایش ، خاشعانه
حضورِ خوبِ دلدار
حضورِ حسِ ریتمِ یاریِ عشق ،
موج میزد یکریز، زاشیانه
ز انبوه غذا، جوجه بزرگتر میشد و،
مادر پدر بهرش به شوری
همه دنیایشان بود او
صفایی داشت در آن آشیانه
دگر وقتش رسیده بود که جوجه
پر و بالی بگیرد ، اوج گیرد
( مثال آندوعاشق )
که آن لانه ی بی سقف
عشق ،
تنها سقفشان بود
شروعِ جوجه بد بود
چقدر پروازهایش ناشیانه
دگر تکرارها و سعی های والدین
به لطفِ الله
کارگر شد
پرید بر اوجهای آسمان
از آشیانه
رسید به اوج های زندگی
همچون دلیری
دگر از ناشیانه ها ،
دگر دیده نشد هیچ اش نشانه
بهمن بیدقی 99/9/25
|
نقدها و نظرات
|
باسلام و عرض ارادت استاد بزرگوار سپاس بیکران از دریای مهر بی پایانتان متقابلاً منهم تبریک عرض میکنم | |
|
باسلام و عرض ادب استاد بزرگوار بینهایت لطف دارید قدردانتان هستم ، همراه با آرزوی شادمانی و سلامتیِ بی زوال | |
|
باسلام و عرض ادب استاد بزرگوار بینهایت لطف دارید قدردانتان هستم ، همراه با آرزوی شادمانی و سلامتیِ بی زوال یلدا پیشاپیش مبارک | |
|
باسلام و عرض ارادت بزرگوار سپاس بیکران از دریای مهر بی پایانتان متقابلاً منهم تبریک عرض میکنم | |
|
باسلام و عرض ارادت بزرگوار سپاسگزارم سلامت باشید و شادمانه | |
|
باسلام و عرض ادب بزرگوار سپاس بیکران از دریای مهر بی پایانتان سلامت باشید و خندان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
یلدایتان مبارک