جمعه ۲ آذر
ماه دل شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ۱۶:۱۷ شماره ثبت ۹۳۲۷۸
بازدید : ۴۲۶ | نظرات : ۹۲
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
هر چه دست میکشم
پاک نمیشود
ماه دلم
این آه نشسته بر قلبِ شیشهای ...
❀ ⁂ ❀ ⁂ ❀ ⁂ ❀
|