جمعه ۲ آذر
معلولیت یک تفاوت است شعری از ابراهیم اخوندی
از دفتر نگفته های گفتنی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۱۵ شماره ثبت ۹۲۹۴۶
بازدید : ۱۹۱ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم اخوندی
|
🔶معلولیت یک تفاوت است
زندگی را سرد و سخت کرده اید بر من
آرزو ها را هی محال کرده اید بر من
تفاوت ها را به گوشم خوانده اید هردم
برای رفتنم راه را تننگ و ناهموار کرده اید
گل یاس را از گلدان،در آورده و اسیر دشت بی آب کرده اید
برای خشک کردن این گل ، شما انگار کمر به همت بسته اید
گلدان خوش طرح و زیبا ، گلدانی پر از رنگها و تفاوت هاست
زندگی بی شک با همین تفاوت هاست که زیباست
مرا آنگونه که هستم بخواهید .
نه انطور که شما خود میخواهید .
ابراهیم اخوندی :
13 آذر روز جهانی معلولین رو گرامی میدارم . به امید روزی که این تفاوت ها باعث نگاه متفاوت نشود .
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود به شما دوست عزیز و گرانقدر به امید روزی که تفاوت ها باعث نگاه متفاوت نشود | |
|
سلام و درود به برادر عزیز و استاد بزرگوار ممنونم از توجه گرم و اثرگذارت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجاست
" تمام زندگیم جنگ با سالم ها بود"