سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
مثل همیشه زلال و فاخر سرودید
روان و مرام شهید فخریزاده تا هماره زندهست
پایدار باشید گرانارج
تقدیم به روان سترگ شهید فخریزاده و تمام شهیدان ایرانزمین:
هان! شهیدانِ رهِ پاکِ خدا!
آفرین بر اوجتان، تا کبریا!
آفرین بر اسوههای دینتان!
آفرین بر سورتان نزدِ خدا!
پیشِ حق، روزیسِتان گردیدهاید؛
نوشتان بادا چنین، وعده، غذا!
تشنه بود احساستان حق را مدام؛
رفتهاید از تشنگی، تا عرشیا!
با دو بالی، از تپشهای عطش،
پرکشیده، جانتان، تا ناکجا!
هرکسی دارد چنین، عزمی بلند؟
هرکسی دارد لیاقت چون شما؟
آفرین بر همّتِ والایتان!
آفرین بر قدرتی، بیانتها!
زهرا حکیمی بافقی (الف_احساس)🌷🌹🌷