سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 30 ارديبهشت 1403
    12 ذو القعدة 1445
      Sunday 19 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۳۰ ارديبهشت

        عطر تبسم پیامبر (ص)

        شعری از

        استاد سیدعلی اصغر موسوی

        از دفتر حریر تغزل نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۷:۵۱ شماره ثبت ۹۲۶۴
          بازدید : ۸۵۸   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر استاد سیدعلی اصغر موسوی
        آخرین اشعار ناب استاد سیدعلی اصغر موسوی

        عطر تبسم / مدح حضرت رسول (ص)
        ----

        می گذشتید از میان کوچه‌ها، با هر تبسم
        کوچه می‌شد در فضای عطر لب‌های شما، گم

        ای پیام سبز جاری، در نگاه آسمان‌ها
        آه از آیین و از آیینه‌های قلب مردم

        دیدن خورشید از نزدیک باور کردنی نیست ؟
        من شما را در خیالم می‌کنم وقتی تجسم !

        آه ای دریای رحمت، نبض جاری در حقیقت
        درد ما، امروز یعنی: لحظه‌های بی ترحم

        مهربانا، کاش می‌شد، بار دیگر هم بپیچد
        صوت قرآن شما، در کعبه‌ی سبز ترنم

        * *
        عرض حاجت، دارم ای آیینه‌ی مهر الهی
        یا رسول الله، می‌گویم: سلام ! از خطه‌ی قم

        ای بهشت عارفانه، من کویرم یاری ام کن
        گل کند در سینه‌ شاید، عشق و ایمان و تفاهم

        ***
        مکتب شعر دینی
        استاد سیدعلی اصغرموسوی
        1380- قم  

         
         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0