خط میخوره اونی که با سرنوشت میکنه بازی...
خط میندازه رو موهاش و با ریشش میکنه تاب بازی...
رسم ما ادما این نیست،ای مسلمون...
ما ایرونی هستیم و افتخار ما مسلمون بودن ماست وهمین و بس...
شلوار پاره ،مد های شیطانی ،نه نکن اینجوری با خودت بازی
این کارا همش دود میشه میره رو هوا...
خودت تنها میمونی اخر با اون خدای تنها....
با اون خدای تنها...
اهای پسر با تو هستم صورتتو نکن اغمو بر پدر ...
نکنه حرفی بزنی رو حرف مادر...
این همش صحبتای خودمه به خودم ...
با تو نیستم ،میخوای کوش نکن به حرفای من...
خدا،اونی که تو رو فرستاده تا کنه تو رو ازمایش...
ولی تو ای جوون،خودتو میکنی فراموش...
همه ی خط های سرنوشت و با مداد میکنی خط خطی...
اخه جرا؟جه کناهی کردی تو؟
جوون به فکر خودت باش...
دشمن همیشه نشسته در کمین...
تا ما رو با کوله ی پر از کناه بفرسته زیر زمین....
بفرسته زیر زمین................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟