جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عبدالرحمن دولابی زاده
آخرین اشعار ناب عبدالرحمن دولابی زاده
|
حفظ کن شماره ملی و محل زاد
بشناس خودتو تا که نرفتی ز یاد
نام خویش را انسان درویش را ؟؟
اولی را یاد کن که تو را نام داد؟
انکه این همه تو را انعام داد؟!
از قلب و گوش و دست و پا ...
همه و همه را به تو داد خدا،،،
دومی را مران ز خود با دست زور ...
که آه درویش گیرت شود ...
تار ساز پرونده ی اعمال خویشت شود
پس با زبانی دیگر بگیر گوش
حفظ کن شماره ملی و محل زاد ...
درست است که این مساعل جزءی را شاید تو حفظی...
منظورم اینست ای مخاطب:انسانیتت رو فراموش نکن
فراموش نکن که تو از چی بودی و به کجا ها رسیدی...
از کودک نفهم به دانشگاها رسیدی....
ولی گوش کن نصیحت یک بنده ی کوچک...
درویشی را که دیدی احترامش واجب است...
گر چه تو عالمی و کت و شلوارت منزلت....
ولی این که دلیل نمیشود که خودتو بزاری تو این همه عالم غرور
پس همیشه به یاد داشته باش:
حفظ کن شماره ملی و محل زاد ...
بشناس خودتو تا که نرفتی ز یاد......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودتان
پر از احساس و زیبایی...
/ /