شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )
آخرین اشعار ناب ایرج محرم پور(صوفی خموش )
|
ای شقایق
بعضی روزها غافلگیر می شوی
از یک خیال
که از آن دور ،دورها
چنان مچاله ات می کند
که پرت می شوی
یک جای خیلی دورتر
شاید وسط یک خاطره
یا میان یک نگاه عاشقانه
یا در آغوش یک بیت شعر شاعرانه
انجای که فکرش را هم نمی کنی
ای شقایق
سجاده مادرم
هنوز هم به حتم
ناب ترین دعاهایش را
بر تار خورشید
عرش کبریایی را
به ودیعه می گذارد
تا همان همای سعادت
بر زندگی ت جانانه لانه کند
|
نقدها و نظرات
|
درودها استاد بزرگوارم ...سپاس بی پایان | |
|
درودها ...سپاس بی پایان | |
|
سلام ...درودها ...سپاس بی پایان | |
|
درودها ....سپاس بی پایان | |
|
درودها ....استاد بزرگوارم ....سپاس | |
|
درودها...سپاس بی پایان | |
|
درودها ...سپاس بی پایان | |
|
درودها ....سپاس بی پایان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
"سجاده مادرم
هنوز هم به حتم
ناب ترین دعاهایش را
بر تار خورشید
عرش کبریایی را
به ودیعه می گذارد"
عالی بود