جمعه ۲ آذر
چشمان غارتگر شعری از مهدی داودی مفرد
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۵۶ شماره ثبت ۹۲۱۶۹
بازدید : ۲۷۵ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر مهدی داودی مفرد
آخرین اشعار ناب مهدی داودی مفرد
|
من محوچشمان توام
ببین ک ویران توام
دل از همه بریده ام
من جز تو کس، ندیده ام
من بهره چشمت سوخته ام
من چشم ب چشمت دوخته ام
تو برکجا چشم دوخته ای
تو بهره کی پژمرده ای
این من ک دوستت داشته است
او را چ حیران کرده ای
سربه گریبان کرده ای
هوش حواسش برده ای
دل را مریضت کرده ای
قلب را اسیرت کرده ای
آه، ببین چه کرده ای
تن را بغارت برده ای
آخر مگر تو کافری
که تن،به یغما می بری
بوشهر-کنگان
۲۱.۰۸.۱۳۹۹
M.D.M
|
نقدها و نظرات
|
درود سپاسگزارم از توجه زیبایتان | |
|
سلام و درود برشما سپاس از لطف بیکرانتان | |
|
درود برشما سپاسگزارم | |
|
درود برشما سپاس از توجه و نگاه گرمتان پایدار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود