سلام ما به شما که نماد ایمانید
به اوج همّت و در قلّه های وجدانید
به سینه های کویریِ خشک و تفتیده
نسیم عشق و وفا، قطره های بارانید
مدافعانِ سلامت، بغل بغل، گلها
به پیشگاهِ شما، گر چه خود گلستانید
سلام ما به شما که همیشه هشیارید
نوید بخش گل و بلبل و بهارانید
به گاهِ یورش دشمن، مدافع میهن
زمان حمله به جان ها مدافع جانید
دو درِّ و گوهر امنیت و سلامت را
به دستِ معجزه آسایِ خود نگهبانید
امید صحّت و سر زندگی ِ یک ملت
شما سفیر نجاتِ خدایِ سبحانید
نهاده در کفِ اخلاص جان شیرین را
بدون ریب و ریا در میانِ میدانید
در این شرایط دشوار و تار و بحرانی
بدونِ واهمه در فکر حل بحرانید
انیس و مونس و سنگِ صبور بیماران
علاج و مرهم هر دردِ دردمندانید
مسیح های زمانید در شفا بخشی
پیِ سلامتیِ روح و جسم انسانید
برای یاری تن های زخمی و رنجور
جدا از اهل و عیال و همه عزیزانید
حماسه سازترین مردمان این کشور
فراتر از همه ی جمع قهرمانانید
به اتّکاء سلاح تعهّد و دانش
جهاد مرد و یل جبهه های دورانید
نجاتِ نفس، نجات تمامِ انسان هاست
به حق که عامل بر آیه های قرآنید
برای اینکه لباس سیه به تن نکنیم
همیشه از دل و از جان، سفید پوشانید
به احترام شماها قیام باید کرد
یکی یکیِ شما افتخار ایرانید
برایِ این همه ایثار در دلِ " هادی"
ونیز در دلِ تاریخ زنده می مانید
محمد رضا هادی نیا " هادی" از هیدج
بسیار زیبا و بجا بود
دروصف مدافعان سلامت
دستمریزاد