بی وجود مهر حیدر، دین محقر می شود
دین محقر بی وجود مهر حیدر می شود
دین بی مهر علی گر نمره ی تک داشته
نمره ی دین با علی صدها برابر می شود
سویی ایمان علی ، آنسوی دینِ مابقی
باز ایمان علی از مابقی سر می شود
آدمی از نام حیدر بال در می آورد
می رود در آسمان، همچون کبوتر می شود
برکه نزدیک است، کم کم پیک قدسی می رسد
لحظه لحظه، لحظه ها شیرین و بهتر می شود
می بَرد خورشید بالا ، حال ، دست ماه را
پس عیار ِ دین و نعمت حداکثر می شود
زحمت بیست و سال آزگارِ روز و شب
با طنین ...کنت مولا...لذت آور می شود
طبق قول حضرت خورشید، در روز غدیر
بعد او مولا علی جای پیمبر می شود
از غدیر و متن قرآن، یا علی آموختم
با تو هر کس رستگار و بی تو کافر می شود
ای تو معیار حقیقت، نیز حق معیار تو
روز محشر مهر تو معیار داور می شود
خواستم یک از هزاران را به شعرم آورم
دیدم اما صد هزاران برگ دفتر می شود
"هادیا" گر چه غزل های تو اغلب خواندنی است
با وجود نام مولا چیز دیگر می شود
بسیار زیبا و با شکوه بود
در وصف حضرت علی علیه السلام