سه شنبه ۱۵ آبان
در طلب یار شعری از مهدی سالارطایفه
از دفتر آغاز عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۰۸ شماره ثبت ۹۲۰۵۹
بازدید : ۳۲۵ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر مهدی سالارطایفه
آخرین اشعار ناب مهدی سالارطایفه
|
در طلب روی یار، دیده ی سر چاره نیست دیدن رویش بجز، از دل و از ناله نیست
چون طلبی وصل او، مستی و هجران بجو مستی او از غم است، از می و از باده نیست
هجرت از این بادیه، سوی نیستان بکن کویِ نگاران در این شهر و در این خانه نیست
حج و عبادت فقط، در حرم و کعبه نیست خار مغیلان و سنگ، شرط ره است، ساده نیست
عاشق رویش شدن اول صدها بلاست مطلع پُر غصه ایست قصه و افسانه نیست
عشقِ چو فرهادها، معنیعشقست و بس هر هوس خسروان، شیوه ی مستانه نیست
غمزه ی آتش زنش خرمن دلها بسوخت محفل انسش ولی بسته به بیگانه نیست
در برهوتی که نیست صحبت دلدار ما دل نسپاری که دل، لعبت بی مایه نیست
در ره او رهرو باش، ساعی و جوینده باش رهرو پی مقصد است، ساکن این خانه نیست
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد بزرگوار متشکرم از لطف و نظرتان پاینده باشید | |
|
سلام و درود لطف دارید بله حتما خالی از اشکال نیست بگذارید به حساب توان محدود بنده سلامت باشید | |
|
سلام و درود بر شما متشکرم از لطف و نظرتان پیروز و پاینده باشید | |
|
سلام و درود بر شما سپاس از لطف تان و نظر بزرگوارانه تان همیشه شاد و سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
عارفانه
دستمریزاد