سه شنبه ۱۵ آبان
دل و دلدار شعری از مهدی سالارطایفه
از دفتر آغاز عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۷ شماره ثبت ۹۱۰۳۰
بازدید : ۴۹۹ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مهدی سالارطایفه
آخرین اشعار ناب مهدی سالارطایفه
|
دل نیست مگر آنکه خریدار حسین است
سر نیست مگر آنکه هوا دار حسین است
در بزم جوانمردی و رندی احدی نیست
یا آنکه اگر هست عزادار حسین است
هر کس که رمید از قفس و دام رها کرد
آزاده اگر هست گرفتار حسین است
عاشق شدن آنجا بدهد معنی و مفهوم
آنگاه که معشوق و دلدار حسین است
سرچشمه ی این عشق جز عباس کسی نیست
جوشان ز ازل تا سر دریای حسین است
هر چشمه اگر از دل این خاک برآید
شرمنده ز خونین لب عطشان حسین است
صد بار اگر گرد زمین ماه بگردد
هربار ز سودای تماشای حسین است
شش ماهه که او قامت سرباز ندارد
او غنچه ی بشکسته ی گلزار حسین است
از گریه اگر دختر او خواب ندارد
لب تشنه ی یک بوسه به لب های حسین است
عالم همه یک گوشه و باقی فقط آن دم
زینب نگرد از تل و بر خاک حسین است
ای اهل زمین گر که نشد چاره به کاری
مایوس نگردید فقط کار حسین است
|
نقدها و نظرات
|
بزرگوارید استاد با نگاه لطف خواندید پاینده باشید | |
|
با سلام و درود سپاسگزارم استاد سایه لطفتان مستدام | |
|
درود و تشکر جناب کیانی عزیز ان شاء الله تشکر از نگاه تان | |
|
با درود تشکر از نگاه تان | |
|
سلام و درود بر شما متشکرم در پناه حق باشید | |
|
درود بر شما ممنون از نگاه تان پاینده باشید | |
|
سلام و درود بر شما سپاس از نظر و نگاه زیبایتان پاینده باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آیینی بسیار زیبا و با شکوه بود
دستمریزاد
موفق باشید