سه شنبه ۱۵ آبان
سرباز عشق شعری از مهدی سالارطایفه
از دفتر آغاز عشق نوع شعر ترکیبی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۳۶ شماره ثبت ۹۴۰۱۴
بازدید : ۳۱۸ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر مهدی سالارطایفه
آخرین اشعار ناب مهدی سالارطایفه
|
سرباز عشق
در عراق و، دست و پا و سر ز تن افراشته
گام آخر را چنین تا کربلا برداشته
مردی از عصر خمینی در مسیر نینوا
نام قاسم، بِن حسن، شور حسینی داشته
همچو مالک بود او سرلشکر خط علی
خواب را از چشم آن دد سیرتان برداشته
تیغِ حیدر، صفدر اهریمنان، سرباز عشق
ذوالفقارِ پاسدارِ وادیِ دریایِ عشق
قصه ی عمرش شبیه قصه ی پروانه بود
کعبه ی ایران برایش مسجد و هم خانه بود
او یلی از سرزمین رستم و سهراب بود
همچو آرش کاوه و همت، ز جان سیراب بود
در دفاع ِ از وطن هر سنگرِ حساس بود
در دفاعِ از حرم همسنگر ِ عباس بود
رُعب نامش در دل هر دشمنی بنشسته بود
چون سلیمان در جهان نامش طنین انداز بود
در کنار دلشده، جویا نشو از راز عشق
رد پایش را ببین، یابی ره دنیای عشق
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد بزرگوارید | |
|
تشکر از لطف تان سلامت و موفق باشید | |
|
درود و تشکر از لطف صمیمانه تان همیشه سلامت و موفق باشید | |
|
درود بر شما تشکر از لطف و نظر صمیمانه تان پاینده باشید | |
|
درود بر شما تشکر از لطف نظرتان سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سالگرد شهادت سردار دلاور مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت
را تسلیت عرض میکنم
روحش شاد تر
راهش پر رهرو باد