سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      صدف

      شعری از

      حمید غرب

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۰۲ شماره ثبت ۹۲۰۵۴
        بازدید : ۳۱۳   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حمید غرب

      نِی منم تنها در این بازی تلف
                              عشق خوبان کشته دارد هر طرف
       
      غایت مقصود ، وصل دلبر است
                              تیر عاشق کی نشیند بر هدف
       
      دُر غلطان آنگهی یابد ثمن
                              چهره پوشد سالها اندر صدف
       
      در طریق زندگی وامانده ایم
                              ما مؤخر مانده و یاران سَلَف
       
      از هزاران ، یک به جنت می رود
                              در ره دوزخ هزاران ، صف به صف
       
      پوشش زیبا به سیرت جامه کن
                              گرچه در بر جامه پوشی از کنف
       
      گوهر جان در امانت داشتن
                              می نشاید واسپردن چون خزف
       
      دست با دندان گزیدن تا به کی
                              حسرت بگذشته خوردن در اَسَف
       
      آبرو باید خریدن این زمان
                              جان فشانی مایة کسب شرف
       
      دار دنیا منسجم از بود اوست
                              ورنه بشکافد جهان از بام و کف
       
      خیز تا شوری دگر برپا کنیم
                              بهر استقبال از او با چنگ و دف
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۲۱
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      آموزنده
      موفق باشید خندانک
      محمد حسین اخباری
      دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۲۱
      درود بر شما
      خندانک خندانک خندانک
      میثم علی یزدی (آیت)
      دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۲۷
      درود دلنشین بود
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0