جمعه ۱۱ آبان
زلال 1 شعری از مهدی اسلامی (مهدیار)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ۱۴:۱۴ شماره ثبت ۹۲۰۳
بازدید : ۱۰۹۰ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر مهدی اسلامی (مهدیار)
آخرین اشعار ناب مهدی اسلامی (مهدیار)
|
ای یار من
دلدار و ای غم خوار من
قربان چشمانت شوم جانان من
سوزی زند این تار من
سردار من
.
درهم نکن
افکار من از بیخ و بن
حالی دگر دستم بده با یک نفس
بشکن سرم با یک بتن
یا با کُپُن
.
سهمم بده
لبهای پر آبم بده
تق تق تتق بر در زنم وا کن دَ را
چشمان بی خوابم بده
تابم بده
.
از نای جان
در باغ دل گشته خزان
با بلبلی پر شور و شر سویم بران
با مرکبی زیبا دوان
از من بخوان
ای یار من
دلدار و ای غم خوار من
قربان چشمانت شوم جانان من
سوزی زند این تار من
سردار من
.
درهم نکن
افکار من از بیخ و بن
حالی دگر دستم بده با یک نفس
بشکن سرم با یک بتن
یا با کُپُن
.
سهمم بده
لبهای پر آبم بده
تق تق تتق بر در زنم وا کن دَ را
چشمان بی خوابم بده
تابم بده
.
از نای جان
در باغ دل گشته خزان
با بلبلی پر شور و شر سویم بران
با مرکبی زیبا دوان
از من بخوان
ممنونم
2/11/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.