جمعه ۲ آذر
یک آسمان باران شعری از زیبا آصفی(آمــین)
از دفتر سکوتِ فریاد 1 نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ۰۳:۳۰ شماره ثبت ۹۱۹۷
بازدید : ۶۳۳ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
دلم ، یک آسمان
گریه میخواهد
و اشک در دیدگانم
حلقه زده
و بغضی خیس
گلویم را گرفته .
ببار
ای آسمان ابری من
تا که بغض نفس گیر
دست بردارد از
شعر ِ تر ِ من
ببار
از بارش باران پر مهرت
بر قلب پر سوز و گداز من .
ببین
بر چهره ام
داغی ز ماتم
لانه کرده
و مالا مال درد است
سینه ی من .
صدای غرش رعد گلویم
پر نموده گوش جانم را
و ترک برداشته
احساسم .
دعایت میکنم باران
ببار اینک
دوباره بر کویر تشنه ی قلبم ،
که من محتاج بارش های بارانم .
خلاصم کن از این
بغض گلو گیر
دلم
یک آسمان باران میخواهد .
زیبا آصفی (آمــین)7/10/1391
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.