سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پاییز قشنگ

    شعری از

    پریسا مصلح

    از دفتر خط خطی های دل نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ۲۱:۴۷ شماره ثبت ۹۱۹۶۴
      بازدید : ۱۷۳   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر پریسا مصلح
    آخرین اشعار ناب پریسا مصلح

    پاییز در کنار تو یک چیز دیگریست
    حس قشنگ دیدن تو فصل بهتریست
    معشوقه ای کنارتواحساس پاگرفت
    هرجانظر کنی همه جاشعروساغریست
    دل را ربوده ای وهمین شرح ماجراست
    یک شب بیا کنارغزل،بنده پروریست
    لیلاشدی دراین غم تنهایی و جنون
    دیوانگی نشانه محبوبه باوریست
    در خش خش صدای قدمهات جاگرفت
    لبخندبی کنایه و این حس برتریست
    سر می‌نهم کنار نگاه پر از غرور
    من خاک پای عشق وَاین تیرآخریست
    آرام تر بخوان و خرامان بیا غزل
    این واژه ها برای تو سرخط دفتریست

    پریسامصلح
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴
    درود بانو
    به شعر ناب خوش آمدید
    موفق باشید خندانک
    پریسا مصلح
    پریسا مصلح
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰
    سلام بزرگوار ممنونم از خوش آمدگویی شما
    ارسال پاسخ
    حمید غرب
    شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۳۲
    بسیار زیبا و دلنشین
    درود ها
    دستانتان همواره به قلم زرین و اشعارتان به مهر وزین
    خندانک خندانک خندانک
    پریسا مصلح
    پریسا مصلح
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱
    سلام بزرگوار سپاسگزارم پایدار باشید
    ارسال پاسخ
    بهنود کیمیائی
    شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۱۹:۴۸
    دستمریزاد عالی بود خندانک
    پریسا مصلح
    پریسا مصلح
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱
    سپاسگزارم بزرگوار
    ارسال پاسخ
    پرستو پورقربان (آنه)
    شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۵۵
    چه پاییز عاشقانه ای ...
    جان میدهد برای زندگی خندانک


    درود و خوش آمدید خندانک
    پریسا مصلح
    پریسا مصلح
    دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۲:۴۱
    سلام بانوی عزیزم ممنونم از خوش آمدگویی شما
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0