شنبه ۳ آذر
بیمارتم شعری از داود شریفی
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ۱۵:۰۲ شماره ثبت ۹۱۹۵۲
بازدید : ۴۴۹ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب داود شریفی
|
عزیزم بیمارتم ، بیمارتم... بیتابِ لحظه ی دیدارتم
آغوشِ تو مالِ منه... غیر از منو پس میزنه
بی تو یچیزایی کمه...بودنت کنارم حقمه
بی تو هوا یجوری خفه س...که بالا نمیاد این نفس
زیبایِ رازآلوده من...بی تو دلم نابوده من
بی تو جهانم خالیه...حتی نباشی یک ثانیه
گرمه دلم با بودنت...بی اختیار میبوسمت
میخوام که من مردت بشم...گرمیِ روزایِ سردت بشم
میخوام که مرهمت بشم...شادیِ روزایِ غمت بشم
میخوام که مجنونت بشم...باعثِ حالِ خوبت بشم
خوبه دلم با تو هواش...با من بمون تا آخراش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.