این بیماری ز کجاآمدپدید؟ که دادیم بسیارشهید
گویند که راه مقابله با آن ماسک است آخرمگردارویی هم هست؟
این همه فیلسوف و پزشک هستند جز اراده او مثل زرشک
این همه پرستار پرکار هنوز نتوانند کنند بعضی را آگاه
این همه ثروت پرکار هنوز نیستند درختی پربار
آخر این ویروس چیست؟ قدرتش چیست؟حمایتش ز کیست؟
آخر ای بزرگان ز چه کارید؟ آیا چیزی را منتظر دارید؟
ای خدا چرا نشد کم شر؟ این همه دعا کافی نبود زکر؟
همه در راه مسجد هستیم همه برای کمک کمربند بستیم
ای خدا،دولت چه می کند واقعیت؟ که دارد واقعیت با حقیقت فرق
این همه مرگ ز عزیزان کافی نبود؟ بردل تو یاری نبود؟
آیا این ویروس غضب است؟ آیا این ویروس ز کارلطف است؟
تاقبل ویروس بود زمین در اختیار ما اکنون افتاده ایم در چاه
اما با کمتر از۱۰گرم رفتیم به فنا! آیامگر بود درغنا؟
شاید قضایم ز همین باشد شاید کار همین باشد!
باز خدارا شکر که مرا گرفتار نساخت چون تو بازی مرا گرفتار نساخت
موفق باشید