سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        شاعری

        شعری از

        سیدمحمدمحسن حسینی

        از دفتر شعرنامه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۵۸ شماره ثبت ۹۲۰۷۲
          بازدید : ۳۴۰   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سیدمحمدمحسن حسینی
        آخرین اشعار ناب سیدمحمدمحسن حسینی

        شاعری طعم و طراوت می دهد     توهم بگو اشعار مثل برگ نوازش می دهد
        شعرکوچک و بزرگ ندارد     شعریک عشق جوانی می دهد
        بگوشعروارامِ خودمون       شعریک جهان آرامش میدهد
        توهم مثل آب رونده مباش!     شعر به انسان مُحکَمیت میدهد
        عشقِ شعرباش!           شعرانسان را فریب می دهد
        شاگرد گوچو یک ابر پرهیاهو    شعر به انسان دل میدهد
        در دنیای اشعار کودکی باش       چو کودکی با اشعار زندگی است    
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷
        درود
        زیبا بود خندانک
        سیدمحمدمحسن حسینی
        سیدمحمدمحسن حسینی
        دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۱
        ممنونم خندانک
        ارسال پاسخ
        سعید صادقی (بینا)
        دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۵۴
        درود بر تو
        مطالعه تو روی شاعران
        خوب با کمک بزرگتر هات
        و معلمت بیشتر کن تا کم کم
        وزن شعر دستت بیاد

        آفرین پسر خوب خندانک خندانک خندانک
        سیدمحمدمحسن حسینی
        سیدمحمدمحسن حسینی
        دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۲۲:۵۱
        سن غرور میاره هرچند غرور و دهن پرکردم از جهت من
        ارسال پاسخ
        دانیال فریادی
        سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۴۳
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک

        خندانک خندانک خندانک خندانک
        بهروز ابراهیمیان
        سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۶:۱۲
        درود خندانک خندانک
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0