شنبه ۳ آذر
مردن تدریجی شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ۰۵:۲۹ شماره ثبت ۹۱۷۵۵
بازدید : ۲۶۶ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
باد پاییز کجا زرد و لگد کوبم کرد
زشت و نا کار مرا خشکی محبوبم کرد
گشته ام روی خط مردن تدریجی ثبت
سادگی واسطه ی بین بد و خوبم کرد
او که می خواست مرا جلوه دهد بارنگی
جوهر لکه بری ساخت که مخروبم کرد
هیچکس شاهد توفیق نشد غیر از عشق
سرزده آمد و نا خواسته سر کوبم کرد
شعر در گیر تعصب شد و تزویر سیاه
واژه ی سست در اندیشه ی مطلوبم کرد
هر چه کردم نشد آن ناکس نا میزان کس
روی زخم دل من زل زد و مغلوبم کرد
آن رفیقی که ستون فقراتش بودم
موریانه شد و رخنه وسط چوبم کرد
|
نقدها و نظرات
|
بینهایت سپاس استاد استکی محبت دارید | |
|
متشکرا از اظهار لطف شما زنده باشی | |
|
بینهایت سپاسگزار بزر گوار | |
|
متشکرم از حسن نگاهتان شما همیشه لطف دارید | |
|
متشکرم از نگاه دوست نواز شما سر بلند باشی | |
|
بینهایت سپاس سر بلند باشی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد