جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
... تو را دوست داشتم!
هنگام که از شهد شکوفه هایم
اشکی را به عاریت می بردی و
مرا
به مهمانی دریا می خواندی...
امواج
کاش ساز مخالف نمی زدند
خود را تا
درآغوش فانوسی می افکندم
به وسعت گل های حسرتی ام
که دست افشان تو را می خواندند و
در دست هاشان، سبد سبد آزرو بود
که طعمه باد می شد!
تو را دوست دارم به پاکیِ دل
منزلَت، نزاکت، مظلومیت
و صداقتت، تو را دوست دارم
به شفافیت نمکدانی
در دستان معصومت،
تو را
دوست دارم به بهای نانی
حلال که با هم خوردیم و
هر بار به جان همدیگر قسم!
تو یک روز بر دل ها
حکومت خواهی کرد و
فرشتگان نام تو را
در تاریخ خواهند گریست...
پ.ن:
این روز ها به سوگ برادری نشسته ام عزیز که با او
خاطرات تلخ و شیرینم
بیشتر از غم های این شب های من است...
|
نقدها و نظرات
|
سلام و احترام استاد
تسليت عرض ميكنم
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مصیبت وارده را تسلیت عرض مینمایم
انشالله غم آخرتان باشد
خداوند رحمان ایشان را ببخشد و بیامرزد
و قرین رحمت خویش سازد
فاتحه و صلوات