جمعه ۲ آذر
بی هم صدا شعری از کیوان محب خسروی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۲۶ شماره ثبت ۹۱۳۰۵
بازدید : ۴۵۶ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر کیوان محب خسروی
آخرین اشعار ناب کیوان محب خسروی
|
شرایط اینچنین ایجاب کرده
که تعبیر تو ما را خواب کرده
نفس های تو را نبضت شمرده
نوار قلب ، خطت قاب کرده
رسیدن را نمی فهمی زمانی است
پرستو ترک این تالاب کرده
به پاس برکه ی عمر زلالت
عطش دشت تو را سیراب کرده
تمام عمر لب های کبودی
مرا با غصه ی شب خواب کرده !
خدایانی از آن سوی اساطیر
بشر را بر زمین پرتاب کرده
معمای جهان را با چه دقت
اسیر رمل و اسطرلاب کرده
ز ابروی اشارت کرده ایماء
و ایمان را خم از محراب کرده
برم قربان آن بی هم صدایی
که مضرابش چنین اعجاب کرده
ز آیات خدا بیدار گردی
که دساها به قد خاب کرده !
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم خانم فرشید فر لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود