جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
پاییز عاشقی
باد می آید و ای دوست کنون پاییز است
باز هم جام دل از مهر می ات لبریز است
باد می آید و گیسوی فلک در تب و تاب
می نوازد به دو صد ساز که رستاخیز است
دفتر عمر ورق می خورد از خنده باد
سفر برگ چه زیبا و چه سحر آمیز است
مهر در مهر در آویزد و با تابش سحر
در پی طرح نو و نقش طرب انگیز است
آسمان پر شده از عطر خوش و نغمه عشق
باغ در محضر نیکو نظران گل ریز است
عاشقی عرصه پرواز پرستوی خیال
عاشقان جمله غزلخوان که کنون پاییز است
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض احترام و آرزوی بهترینها برای شما که بانوی واژه ها هستید. متشکرم لطف کردید | |
|
برادر ارجمند و بزرگوار ، جناب استکی عزیز سلام و عرض ارادت و تشکر بخاطر التفات مهرآمیز شما. | |
|
دوست عزیز و باصفا جناب صادقی گل سلام. متشکرم بخاطر وقتی که برای خواندن سروده ام صرف کردید و شما را برای داشتن چنین نظر صایب و ارزشنندی در مورد تلفیق ماهیت شعر سنتی با مدرن تحسین میکنم. آرزومند سلامتی و موفقیت شما دوست خوش فکر هستم. | |
|
زنده باشین | |
|
سلام جناب پرناک عزیز لطف کردید موفق و سالم باشید. | |
|
سلامم و تشکر بخاطر اظهار لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبا بود