جمعه ۲ آذر
شاه دلها شعری از مرضیه قلی پور
از دفتر آلاچیق شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۳۳ شماره ثبت ۹۱۲۵۲
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مرضیه قلی پور
|
جوشش عشقت میان دشت دل آذین شده
بردن نام خراسان بهر تو شیرین شده
یا رضا سلطان قلبم یا رضا درمان درد
عاشقت چشمش به راه گنبد زرین شده
بطلب گر رو سیاهم یا که هستم ناتوان
رویت روی تو درمان دل مسکین شده
جانماز و مهر و تسبیحم ز دلتنگی تو
با نم اشک و فغانم این چنین رنگین شده
شاه دلها!بین چه کردی با دل شیدای ما
فکر و ذکرت مهر ختم و نطق آغازین شده
|
نقدها و نظرات
|
علیک سلام خیلی ممنون
درسته ان شاءالله دقت بیشتری میشه
موفق باشید | |
|
ممنونم نظر لطف شماست استاد گرامی سلامت باشید | |
|
علیک سلام ممنون همچنین سلامت باشید 🌱 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیز و زیباست
یا ضامن آهو