يکشنبه ۴ آذر
ما آدم ها... شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ ۱۲:۳۲ شماره ثبت ۹۱۱۱
بازدید : ۷۹۴ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
ما آدم ها
در یک نگاه با هم آشنا
اما در کنارهم .....!
بداهه
18/1/2013 لندن -انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.