جمعه ۹ آذر
|
آخرین اشعار ناب عظیمه ایرانپور
|
حس مرموز و عجیب شب چرا
درد را چندین برابر می کند ؟!
روز اگر بر دل خراش افتاده است
شب همان را زخم خنجر می کند
در سیاهی موج افکارم مرا
غرق در کابوس غربت می کند
از گلویم سیل اشک و آه را
سمت چشمانم هدایت می کند
وای اگر در روز تب کرده دلم
شب میان سینه ام می پژمرد
استخوانم، هر چه سلول تنم
قطره قطره خون دل را می خورد
با هوای بی کسی حال مرا-
در هجوم شب تصور کرده ای؟
جای خالی عزیزت را شبی -
با حروف نامه اش پر کرده ای؟
#عظیمه_ایرانپور
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب شرمنده ام کردید ممنونم از این همه لطف که البته خودم را لایقش نمی دونم سبز باشید و سربلند | |
|
سلام بزرگوار ممنونم از لطف و همراهیشما زنده باشید در پناه خدا | |
|
سپاس | |
|
سلام گرامی ممنونم از همراهی و حضور سبزتون | |
|
سلام و عرض ادب خوشحالم عمیق و زیبا خواندید سپاس | |
|
بسیار سپاس از لطفتون | |
|
ممنون از شما منیژه خانم عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود
گفته میشود شب حریم مرد
و غم حجاب اوست
حضرتعالی از همه مردان این عالم قدرتمند تر و مرد تر هستید
هر که بامش بیش برفش بیشتر
موفق و پیروز باشید