جمعه ۲۵ آبان
آغوشِ یه عصیان شعری از فرشته امینی
از دفتر اشک فرشته نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۳۰ شماره ثبت ۹۱۰۲۶
بازدید : ۴۱۷ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب فرشته امینی
|
سزاوارِ تو هستم
در غمِ گیسویِ باران
سزاوارِ تو هستم
در تبِ برفِ زمستان
تو شکوهِ یه کویری
زیرِ نورِ چشمِ مهتاب
من صلابتِ یه کوهم
زیرِ تیغِ سرخِ آفتاب
تو یه مثنوی پُر اَز شور
تو شرابِ شعرِ دریا
من یه شاهنامه پُر اَز زخم
مرهمِ شونه یِ اَبرا
توی دریایِ دلِ تو
طوفانی پُر اِلتهابم
رو لبِ تشنه یِ شبهات
خلوتی نجیب و نابم
تو شبستانِ شبِ تو
غرقِ مهتابِ نگاتم
تو نیستانِ غزل هات
ناجیِ شور و نشاطم
تو یه آرامشِ محضی
واسه آغوشِ یه عصیان
حُرمِ تن پوشِ ترانه م
تو سکوتِ شبِ عریان
تو یه مثنوی پُر اَز شور
تو شرابِ شعرِ دریا
من یه شاهنامه پُر اَز زخم
مرهمِ شونه یِ اَبرا
توی دریایِ دلِ تو
طوفانی پُر اِلتهابم
رو لبِ تشنه یِ شبهات
خلوتی نجیب و نابم
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما بانوی گرانقدر و مهربان بینهایت سپاسگزارم 🌹🌹🌹 | |
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🙏🙏🙏 | |
|
با سلام و درود فراوان و عرض ادب و احترام خدمت شما بانوی مهربان و گرانقدر بینهایت سپاسگزارم 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیبا بود