يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علی رفیــــعی وردنجانی
آخرین اشعار ناب علی رفیــــعی وردنجانی
|
بنام خدا
"اربعینی دیگر"
فرض کن توی راه موکب نیست
چایی و قهوه هم تمام شده
کامتان پر شدست از عطش و
خواب خوش بر شما حرام شده
توی اشعارتان چه می گویید
جای این چایی عراقی ها؟
جای دعوت شدن به منزلشان
جای لبخند هم اتاقی ها؟
بی نوا، بی صدای مداحی
باز سرمست شور خواهی بود؟
آن زمان "ما رایت" خواهی گفت؟
مثل زینب صبور خواهی بود؟
اربعین دغدغه ست؛ لقلقه نیست
درک آن با دل است یا به زبان؟
توی دل هم که مرز بی معناست
بسته باشد شلمچه یا مهران
این فراق از امام یک طرفه ست
از محبت وجود او لبریز
حافظ راز دل چه شیرین گفت:
خود حجابی؛ از این میان برخیز
...............................
علی رفیعی وردنجانی
۱۵ مهرماه ۱۳۹۹
التماس دعا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود