جمعه ۲ آذر
خیال تو شعری از مهدی فروزنده
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ۱۵:۱۴ شماره ثبت ۹۰۶۸۱
بازدید : ۴۶۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب مهدی فروزنده
|
چشم هایت را باید سانسور کرد
می سوزاند دل و ایمانم را
************
دلم را برای آمادنت مهیا کرده بودم
نیامدی ، آما ماندگار ست
جای تو در اعماق وجودم
************
چه گره کوری ست
نگاه تو برمن
************
برای تموم دلتنگی هام
حتی یاد تو کافی ست
*****************
تازه فهمیدم ام
که همه منی
***********
حس می کنم تو را
انگار قرن هاست
*************
بعد از تو سخن از عشق گفتن
خیال خامیست
مهدی فروزنده
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بانوی محترم 🙏🌹🙏🌹 | |
|
سپاسگزارم رفیق گرامی ❤️🙏🌹❤️🙏🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و بسیار زیبا بودند
دستمریزاد