جمعه ۲ آذر
با خیالت قرار دارم شعری از حجت اله نخعی ریحانی
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۰۲ شماره ثبت ۹۰۶۴۲
بازدید : ۲۵۵ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حجت اله نخعی ریحانی
آخرین اشعار ناب حجت اله نخعی ریحانی
|
دلبر جان،این هفته ها با تو که نه
من هر هفته با غروب دلگیر جمعه قرار دارم
دلبر جان،شکایت از بی وفایی تو که نه
شکایت از بی وفایی مردم روزگار دارم
دلبر جان،این روزها به هر که غیر تو می رسم
نمی دانم چرا بی هوا قصد فرار دارم
همه می گویند که بی تو پر از تنهایی ام
من در نبودت،خاطراتت را در کنار دارم
دلبر جان رفتی،باشد خدای من نگه دارت
ولی یادت باشد من هر روز با خیالت قرار دارم
|
|
نقدها و نظرات
|
با سلام خدمت شما.ممنون از تعریف شما | |
|
سلام خدمت شما.ممنون از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.